Kocaeli, spor arenasında bir kez daha gururlandıran bir başarıya imza attı. İller Arası Futsal Türkiye Şampiyonası’nda Kocaeli’yi temsil eden Petkim Ortaokulu, nefes kesen final mücadelesinde güçlü rakibi Mersin’i 4-1 mağlup ederek Türkiye Şampiyonu unvanını kazandı.
Turnuva boyunca sergilediği üstün performansla dikkat çeken Petkim Ortaokulu, final maçında da sahaya yüreğini koydu. Şampiyonluğu getiren goller Nehir Talipoğlu’ndan (2), Yaren Sarıtaş’tan (1) ve Ezel Çeliker’den (1) geldi. Bu zaferle hem Kocaeli’nin hem de Körfez’in gururu olan ekip, ortaya koyduğu mücadele, azim ve takım ruhuyla alkış topladı.
Disiplin ve Emeğin Zaferi
Petkim Ortaokulu’nun bu büyük başarısı, sadece bir kupadan ibaret değil; aynı zamanda disiplinin, emeğin ve inanmanın bir zaferi olarak kayıtlara geçti. Sahada ter döken sporcular, onları bu başarıya taşıyan teknik ekip, öğretmenleri ve her zaman destekçisi olan aileleri gönülden tebrik edildi. Petkim Ortaokulu, adını Türkiye’nin en büyüğü olarak altın harflerle yazdırdı.

