Kocaeli Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelinde yürüttüğü operasyonlarda önemli miktarda uyuşturucu madde ele geçirdi. Düzenlenen baskınlarda 3 şüpheli yakalanırken, operasyonlar sonucunda 326 gram sentetik kannabinoid, 25 gram metamfetamin ve 1 adet ecstasy maddesi bulundu.
OPERASYONLARDA ELE GEÇİRİLEN MADDELER
Narkotik ekiplerinin titiz çalışmaları neticesinde, Kocaeli genelinde uyuşturucu madde ticareti yapan şahıslara yönelik operasyonlar hız kesmeden devam ediyor. Son operasyonda ele geçirilen sentetik kannabinoid, metamfetamin ve ecstasy maddeleri, uyuşturucu ile mücadelede önemli bir başarı olarak kaydedildi.
ŞÜPHELİLERİN ADLİ SÜRECİ
Yakalanan 3 şüpheliden biri hakkında Türk Ceza Kanunu’nun 191. maddesi kapsamında işlem yapılarak serbest bırakıldı. Ancak uyuşturucu madde ticareti yaptığı değerlendirilen O.Ö. ve Ö.Y. isimli 2 şüpheli, adli makamlara sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan O.Ö. ve Ö.Y., tutuklanarak cezaevine gönderildi.
UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE DEVAM EDİYOR
Kocaeli Emniyet Müdürlüğü, uyuşturucu madde ticareti ve kullanımının önüne geçmek amacıyla operasyonlarını aralıksız sürdürüyor. Bu tür operasyonların, toplum sağlığı ve güvenliği açısından büyük önem taşıdığı belirtildi.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)


