Türkiye Caferileri Vakfı tarafından Kocaeli’nin Darıca ilçesinde geleneksel anma programı düzenlendi. Hazreti Hüseyin ve Ehlibeyt mensuplarının Kerbela’da katledilmesinin yıl dönümü dolayısıyla geniş katılımlı bir matem yürüyüşü gerçekleştirildi.
Muharrem ayı vesilesiyle bir araya gelen binlerce vatandaş, ellerinde taşıdıkları matem sembolleri ve sancaklarla Kerbela şehitlerini anmak adına Darıca sokaklarında sessiz ve hüzünlü bir yürüyüş yaptı. Katılımcılar, okunan mersiyeler ve ağıtlar eşliğinde İslam tarihinin en büyük trajedilerinden biri olan Kerbela faciasını bir kez daha yad ederek Ehlibeyt sevgisini dile getirdi.

