Aykut Kocaman, Fenerbahçe’deki son gelişmelere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Kocaman, 1 Mayıs 2026 Cuma günü Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan ve resmi bir paydaşı olmadığı süreci detaylandırdı.
Kocaman’dan Süreç Değerlendirmesi
Kocaman, Oğuz Çetin ile Fenerbahçe’nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışma yürüttüklerini belirtti. Ancak teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı arayışları devam ederken, 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58’de Oğuz Çetin ile yaptıkları telefon görüşmesi sonrası iletişimin aniden kesildiğini ifade etti.
Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberlerin medya aracılığıyla kamuoyuna yansıdığını ve kendisinin de bu yolla bilgi sahibi olduğunu dile getirdi.
Yönetimin Tercihine Saygı
Kocaman, daha önce de çeşitli vesilelerle dile getirdiği gibi, ‘Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir. Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir.’ sözünü hatırlattı. Seçilmiş iradenin tercihlerine saygı duyduğunu belirten Kocaman, tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diledi.
Ayrıca, yıllar içinde ve son dönemde şahıslara olan kırgınlığının Fenerbahçe sevgisinin önüne hiçbir zaman geçmediğini vurguladı. Fenerbahçe’nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ettiğini sözlerine ekledi.

